Muzica de relaxare si meditatie

De aproape o luna de zile mi-am urnit fundul si m-am dus la o sala foarte aproape de blocul meu, deschisa de curand. Eu nu prea sunt prietena cu sportul, insa trebuie sa recunoastem ca sportul este un ingredient esential pentru o viata sanatoasa si pentru un aspect fizic frumos. Mi-am facut abonament si merg aproape zilnic, cate doua ore, pentru ca toate orele sunt foarte interesante si fiecare instructoare are stilul ei. Desi imi plac toate antrenamentele, ora de power yoga este preferata mea si abia astept sa vina vineri, cand este programata aceasta ora. Imi place instructoarea, imi plac miscarile, imi place ideea si imi place la nebunie muzica de fundal, care nu-mi iese din minte tot week-endul. Asa ca am intrebat-o pe instructoare cine canta, mi-a spus si am gasit pe net melodiile pe care obisnuiam sa le fredonez cu chiu cu vai prin casa ;)

Azi va impartasesc una dintre ele, sper sa va placa:


Comentarii

Postări populare