IN & OUT - My Beauty Routine (26)

Ca de obicei, in fiecare duminica mohorata care ma tintuieste in casa imi revine cheful de scris si daca tot o fac din ce in ce mai rar, profit de ocazie ca sa mai eliberez stocul de flacoane goale. Asadar, ati ghicit: azi scriu despre produsele consumate, dar si despre cele incepute in ultimele luni. 

  • dupa ani de zile de demachiat cu arhi-cunoscuta lotiune micelara Sensibio H2O de la Bioderma, am schimbat-o cu lotiunea micelara Hydrabio H2O. De fapt, a fost o eroare a amicului meu francez care trebuia sa-mi cumpere toner-ul Hydrabio. M-am bucurat insa sa incerc o alta varianta a lotiunii micelare de la Bioderma, cu atat mai mult cu cat mi-a placut si aceasta foarte mult. Curata rapid si eficient machiajul, lasand tenul curat si nelipicios. Intotdeauna o clatesc, ca sa elimin orice reziduuri. Din cate stiu, Sensibio are cele mai safe ingrediente pentru ten, dar nici Hydrabio nu sta rau la acest capitol si mie cel putin nu mi-a creat niciun fel de probleme. 
  • am inlocuit-o cu 2 produse: un demachiant de ochi bifazic de la Lumene si o lotiune micelara de la bebe MORE. Demachiantul Lumene l-am luat din duty-free-ul de pe ferry-boat-ul cu care am traversat Marea Baltica de la Tallinn spre Helsinki in decembrie anul trecut. Nu aveam nevoie de el, dar dupa 2 ore de stat cu inima-n san din cauza valurilor de 7 metri care zgaltaiau ferry-boat-ul ca pe o frunza pe apa, am zis ca merit o scurta sesiune de shopping therapy. Desi am inteles ca in general produsele Lumene sunt de calitate, demachiantul acesta de ochi nu-mi place. Curata machiajul ochilor greu (trebuie sa insist prin frecare) si incomplet, trebuind de fiecare data sa revin cu lotiunea micelara ca sa inlatur urmele de mascara.  Lotiunea micelara bebe MORE am primit-o cu ceva timp in urma, la lansarea gamei. Ca si celelalte produse incercate din aceasta gama, nici acesta nu m-a impresionat in vreun fel. Cand o folosesc in jurul ochilor, ma ustura uneori si nici nu-mi simt tenul complet curatat de machiaj, indiferent daca am folosit fond de ten sau doar o pudra. 
  • demachiantul crema In-Dusch de la Nivea l-am primit in campania de lansare anul trecut si nu a reusit sa ma convinga sa-l cumpar. Nu am simtit ca ofera o curatare eficienta si completa, trebuind sa revin cu o lotiune micelara sau cleanser. 
  • insa mi-a stranit interesul pentru produse de indepartare a machiajului sub dus, perfecte pentru cand sunt in criza de timp sau prea obosita. Astfel, lotiunea micelara o folosesc impreuna cu dischetele demachiante, cand am mai mult timp la dispozitie, iar uleiul demachiant il aplic direct sub dus, urmat desigur de un cleanser. Momentan, uleiul demachiant de la Balea este preferatul meu si am scris cateva cuvinte despre el aici (link). Imi pare foarte eficient si adevarul este ca scutesc cateva minute bune cand il folosesc si nici nu mai agresez tenul frecand cu dischetele. Desigur ca as vrea sa incerc si alte uleiuri demachiante, dar daca nu gasesc altul cu ingrediente bune, cu siguranta ca voi reveni la el.
  • stiu ca scruburile pentru ten sunt de evitat, datorita faptului ca indiferent de cat de fine sunt particulele, ele tot agreseaza pielea cu efecte negative vizibile abia in timp si o sa incerc sa le scot din rutina de ingrijire. Pana una alta, am terminat un scrub cu struguri de la Korres cumparat din Creta anul trecut, care mi-a placut pentru ca particulele erau fine si-mi simteam tenul curatat in profunzime si nu am observat nicio iritatie. In afara de el, am consumat si un scrub 3 in 1 de la Garnier, primit in campania de lansare cu ceva timp in urma. Mi-au placut particulele fine si consistenta, dar pentru ca simteam un efect racoritor pe piele, il asociam cu un efect agresiv la nivelul pielii, asa ca de multe ori l-am folosit pe corp, mai ales pe picioare. 
  • le-am inlocuit cu un scrub de la Burt's Bees cu piersica si scoarta de salcie (willow bark) castigat la un concurs, care are niste particule atat de mari, incat il aplic mai des pe corp si mai rar pe ten, iar atunci nu il masez cu palmele, ci cu o perie speciala pentru ten. Am observat ca perii moi curata fara sa agreseze tenul. 
  • RESIST Weekly Retexturizing Foaming Treatment cu 4% BHA de la Paula's Choice a devenit o constanta in rutina mea de ingrijire. Iata ca sunt deja la al doilea flacon, procurat tot din US, datorita colegilor mei amabili. Il aplic o data sau de doua ori pe saptamana, in functie de cum arata tenul. Daca se intampla sa-mi apara un cos, aplic o picatura pe el si a doua zi arata mai bine. Al doilea flacon mi se pare ca are un miros diferit de primul, destul de intepator - si nu placut. Un tub de 44ml, folosit saptamanal, m-a tinut 1 an de zile. 
  • lotiunea de corp Ultra Sensitive de la Babylove am primit-o mai demult de la DM si mi-a placut mult, desi nu avea parfum, fiind destinata bebelusilor. Are o consistenta fluida care intra rapid in piele si ofera o hidratare eficienta si de durata. Are ingrediente bune si cred ca este foarte potrivita pentru o piele sensibila, normala. 
  • crema de maini cu rodie si unt de shea de la Alterra am primit-o de la Rossmann si mi-a placut foarte mult, mai ales mirosul. Hidrateaza bine si nu lasa mainile grase.
  • untul de corp cu pere, ulei de masline si ulei din samburi de struguri de la Olive l-am cumparat din Creta vara trecuta si mi-a placut si el tare mult, datorita mirosului placut, ingredientelor bune, dar si puterii de hidratare, desi era cam gras. L-am folosit indeosebi pe coate (citesc pe coate si mereu necesita o ingrijire speciala), pe calcaie si pe maini ca sa ma bucur de miros.
  • pe toate le-am inlocuit cu o alta crema pentru ten si corp Ultra Sensitive de la Babylove, primita si ea de la DM. Nu are miros, dar hidrateaza foarte bine portiunile uscate si mainile. Nu o folosesc pe ten, pentru ca am o multime de alte creme pentru asta.
  • majoritatea deodorantelor le cumpar de pe iHerb, dar cand raman in pana, apelez la produsele disponibile aici. Dintre ele, marca preferata este Hidro Fugal, pentru ca au produse fara alcool sau aluminium si sunt eficiente. Cred ca tot ce am incercat de la ei mi-a placut. Stick-ul Sensitiv nu a facut exceptie. Cu un miros delicat, fara sa pateze hainele, a facut fata cu brio in diferite conditii.
  • l-am inlocuit cu un stick cu lavanda salbatica de la Tom's of Maine (link) de pe iHerb, dupa ce incercasem o alta varianta (link aici), care mi-a placut foarte mult. Si acesta imi place, pentru ca are un miros placut, fara sa fie puternic si este foarte eficient. 
  • masca pentru par cu ulei de masline si avocado de la Olive am luat-o tot din Creta, ca doar acolo e plin de produse pe baza de ulei de masline. Mi-au placut ingredientele si mi-a placut si efectul asupra coamei mele rebele. Mi-a lasat parul usor de descurcat, lucios si moale, cu un miros discret placut. 
  • am inlocuit-o cu masca pe baza de keratina si ceramide de la Syoss, primita inainte de lansarea ei pe piata. Ea promite mai putin par rupt la pieptanat, dar in aceasta privinta nu am observat niciun efect, mai ales ca folosesc aproape la fiecare uscare peria rotativa electrica. In schimb, lasa parul lucios, usor de descurcat si coafat. Din punctul meu de vedere, nu este cu nimic deosebita.
  • cum spuneam si-n alt articol (link), tare greu imi este sa gasesc aici o coafeza buna. Asa ca dupa ani de zile de mers regulat la coafor, am ajuns sa ma vopsesc acasa uneori. Cand stiu ca urmeaza o vizita in Romania, renunt la vopsit si atunci caut diverse modalitati sa fac in asa fel incat parul sa arate totusi ingrijit. Odata cu trecerea anilor, problema radacinilor dar si a firelor albe de par a inceput sa ma sacaie din ce in ce mai mult, din pacate. Cand am gasit spuma coloranta de la Syoss care promite sa nuanteze parul fara sa-l agreseze precum o vopsea si asta doar in cateva minute, am pus-o in cos imediat. Probabil am avut asteptari nerealiste, pentru ca m-a cam dezamagit. Intr-adevar, confera parului un luciu frumos, de parca ar fi proaspat vopsit. Dar nu am observat niciun efect asupra culorii, desi cred ca o singura data o prietena m-a intrebat daca m-am vopsit. Cat despre radacini sau fire albe, e clar: niciun efect de ascundere. Il recomand numai daca doriti un luciu frumos, in rest sa nu va asteptati la colorare/ nuantare. Este disponibil pentru mai multe nuante de par.
  • serul bi-fazic Fibralogy de la L'Oreal l-am primit la lansare, dar nu am fost constanta in utilizarea lui si deci nu am observat niciun efect. In plus, mi s-a parut ca s-a consumat foarte repede.
  • tratamentul intaritor pentru unghii Ultra Strong de la P2 l-am luat cu mai mult timp in urma. O perioada l-am folosit frecvent, la fiecare manichiura (o data sau de doua ori pe saptamana), dar nu am vazut niciun efect asupra unghiilor, care ramaneau casante, fragile si se exfoliau enervant de repede. Am decis sa-l arunc, ca sa nu mai ocupe spatiu in trusa.
  • l-am inlocuit o perioada cu o baza simpla de la Manhattan primita la testare, ca sa protejez unghiile inaintea aplicarii lacului.
  • pe ambele le-am inlocuit cu tratamentul Nail Repair de la MicroCell, la recomandarea unei prietene care il considera the best ever. Adevarul este ca, dintre toate produsele de acest gen pe care le-am incercat pana acum, acesta pare sa fie cel mai eficient, chiar daca unghiile inca se exfoliaza - dar mult mai rar decat inainte. In afara de asta, le vad ca arata mai bine si le simt mai tari - nu se mai rup atat de des. In mod cert, ii voi ramane fidela! 
  • gelul pentru uscare rapida Insta-Dri de la Sally Hansen a fost a doua sticluta si, dupa cum se vede, s-a uscat inainte de golire completa. Asa se intampla cu toate, din cate am observat. Imi place - lacul se usuca rapid, are un luciu frumos, iar manichiura dureaza si o saptamana - desi in cele mai multe cazuri rezistenta depinde si de starea unghiilor, dar si de calitatea ojei.
  • nu l-am mai gasit in DM, asa ca am revenit la prima dragoste - Better Than Gel Nails de la Essence, despre care am tot pomenit aici. Cel mai bun si cel mai ieftin!
  • pentru ca in ultima vreme am tot cumparat oje noi, am decis ca trebuie sa renunt la unele mai vechi sau nefolosite de mult timp si, deci, uscate. Time For Romance nr 72 si Make It Golden 67 de la Essence le-am primit de la o prietena din Germania, cu doar cateva luni inainte sa ma mut aici, pe vremea cand Essence nu exista inca in Romania. Nu prea le-am folosit, pentru ca era ingrozitor de dificil sa le dau jos de pe unghii - inca nu se inventase dizolvantul in burete la borcan. S-au uscat de tot, nu mai sunt genul meu, asa ca am decis sa le arunc. 
  • mostra de fond de ten Dream Wonder Nude in nuanta Ivory (10) de la Maybelline am primit-o vara trecuta si mi-a placut foarte mult, pentru ca se potrivea perfect culorii pielii mele si avea o textura foarte usoara, care nu incarca tenul. Nu mi-a placut faptul ca dupa cateva ore tenul lucea ca un bec si acesta a fost motivul pentru care am amanat achizitia flaconului full-size. 
  • baza pentru gene Perfect Eyes de la P2 am luat-o, din nou, in speranta ca voi avea si eu parte de gene lungi si intoarse. Din pacate, n-a fost buna de nimic si dupa putine folosiri, am decis sa o arunc, mai ales ca intre timp am descoperit faimosul lash curler de la Shu Uemura (link) si my HG mascara Le Volume de Chanel (link). 
  • rujul Ultimate Shine in nuanta And The Oscar Goes To de la Catrice (link) a fost cel mai frumos ruj rosu pe care l-am avut pana acum. Recunosc ca am tras de el pana am golit tubul complet, cu ajutorul pensulei pentru buze. Din pacate, a fost scos din sortiment si nu stiam, altfel mi-as fi facut stoc, pentru ca mi-e foarte greu sa gasesc un ruj rosu care sa ma avantajeze.  
  • aceste mini parfumuri de la Gap - Stay, Near si Close - le-am castigat la un concurs. N-a fost nimic de capul lor. Mi s-au parut banale si fara rezistenta, asa ca le-am folosit cand mergeam la supermarket, la piata sau uneori la serviciu, de casual Friday. 
Deocamdata atat, ca-s destule. Sunt curioasa daca ati incercat sau daca va tenteaza vreunul dintre produsele despre care am scris  azi. 

Comentarii

  1. Uuuuu! Cate produse! Am si eu un ulei demachiant Balea, dar in alt tip de ambalaj. Trebuie neaparat sa merg sa-l caut pe cel pe care il ai tu. M-ai facut super curioasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum m-ai facut tu curioasa despre ce ulei de la Balea este vorba :) Poate arata altfel in Ro?

      Ștergere
    2. Pe el scrie balea reinigungs-öl-fluid. Iti las un link catre blogul Georgiei. http://www.georgiasmirror.com/2015/02/recomandare-uleiul-demachiant-balea.html

      Are ea o poza si se vede exact ambalajul. :)

      Intre timp, am studiat problema si cred ca l-au scos pe asta. :) Am impresia ca acum se gaseste doar varianta pe care o ai tu. Sper sa fie si la noi!

      Ștergere
    3. Aaa, il stiu. Credeam ca e cleanser nu demachiant. Inca se gaseste aici, sper sa-l prind, pentru ca am citit ca-i bun.

      Ștergere
  2. Uleiul demachiant declarat Balea mi-ar place sa il incerc . Nu stiam de existența lui

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa, Hidro Fugal il chema!! m-am trezit in Rossmann uitandu-ma pierduta la toate antipersiprantele si chinuindu-ma sa-mi amintesc ce mi-ai recomandat! acum nu mai uit! E primul pe lista!
    Astept, te rog, sfaturi cu privire la un fond de ten bun. Care acopera bine, nu se vede ca o masca si e prietenos ca pret..eu folosesc un fond de ten de la Yves Rocher, dar nu gasesc pe aici magazin cu aceste produse, iar comanda online nu pot face pentru ca nu am card.
    O zi frumoasa!! Pupici din Schleswig-Holstein! Apropos de vreme...aici ninge!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Anca, deja iti recunosc stilul :)
      Sper sa te intelegi cu HF, eu chiar sunt multumita de deodorantele lor si am incercat si solide, si lichide si stick.
      La fonduri de ten nu prea ma pricep :( Saptamana trecuta mi-am luat al doilea fond de ten din viata mea, iti vine sa crezi??? Nu folosesc constant, asa ca ma multumesc cu ce primesc la testare, daca se potriveste nuantei tenului meu.
      Acum folosesc unul de la Manhattan, dar unele fete au zis ca nu le place cum se intinde. Eu folosesc oul Ebelin si/ sau pensula Expert de la Real Techniques. Trebuie sa le incerci in magainz. Eu am stat cred ca vreo 3 ore tot testand, ca sa-mi aleg unul! :)
      Magazine fizice YR se gasesc, dar nu stiu unde in zona ta ;) Poate cauti pe site-ul lor? Introduci PLZ-ul si-ti arata ei cred.
      Si aici ninge si e frig tare - groaznic! :(
      Pupici din Bayern ;)

      Ștergere
  4. Ce de produse...si eu nu am incercat niciunul dintre ele. Eu sunt terorizata de firele albe, mi-ar fi placut spuma coloranda dar daca nu are nici un efect...Mi-am cumparat si eu multe intaritoare si tratamente pentru unghii insa sunt sigura ca o sa uit sa le aplic...sau nu o sa am rabdare :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare