[Haul] Comanda iHerb 16

A trecut destul de mult timp de la ultima postare despre achizitiile de pe iHerb si pentru ca de curand am primit o noua comanda, m-am gandit sa va arat ce mi-a mai facut cu ochiul de data asta. In Romania, este deja un trend sa comanzi de pe iHerb, dar in Germania nu am reusit sa conving pe nimeni sa-mi urmeze exemplul. 
Ce-i drept, avem aici o gama foarte variata de produse bio cosmetice, alimentare, suplimente nutritive, haine etc. si majoritatea cunoscutilor au aderat la un stil de viata bio. In ceea ce priveste suplimentele, oricum nu-mi pot comanda din US, pentru ca risc sa am probleme la vama, asa ca de pe iHerb iau doar cosmetice si ceaiuri. 


Acum 2-3 saptamani, am primit comanda cu numarul 16 si pana sa scriu despre ea, am incercat sa folosesc produsele pentru a va putea oferi macar cateva impresii despre fiecare produs in parte.

  • deo stick-ul cu lavanda salbatica de la Tom's of Maine (link) este al doilea deo stik de la acest brand si l-am luat pentru ca primul (link) mi-a placut foarte mult, dovedindu-se eficient pe termen lung in diverse conditii si avand ingrediente safe pentru piele. Si acesta imi place mult, pentru ca de cand il folosesc nu am avut niciun incident neplacut si mai ales pentru ca nu-mi lasa pete albe pe haine. Ce mi se pare un pic ciudat sau, mai degraba, surprinzator este mirosul care mi se pare oarecum barbatesc. Il asociez cu un parfum pentru barbati, dar nu reusesc sa-mi amintesc exact care. Este placut, nu zic nu. Dar este destul de puternic si persistent, asa ca daca preferati mirosurile slabe si mai ales feminine, il recomand numai pentru barbatii din viata voastra.
  • tonerul cu vitamina C de Andalou Naturals (link) este al doilea toner pe care-l incerc de la acest brand. Este, daca vreti, o a doua sansa pe care o dau tonerelor lor, dupa dezamagirea pe care am avut-o cu primul (link). L-am pus pe wishlist cand faceam o selectie a tonerelor cu rating bun de pe Beautypedia Paulei Begoun. La fel ca primul, si acesta este cotat ca fiind Good, insa nu am apucat sa-l folosesc, pentru ca deocamdata folosesc altul, despre care voi povesti in curand aici. 
  • tot citind despre faimosul buretel Konjac, a trebuit sa-l incerc si eu, mai ales ca buretele meu natural din Kos dadea semne de oboseala. Nu l-am luat pentru efectul de peeling promis, ci in primul rand pentru o clatire temeinica a sapunului de fata, mai ales din zona unde incepe parul pe frunte si la tample. Pentru ca nu ma puteam decide pe care sa-l aleg si pentru ca fix atunci era o promotie la produsele Eco Tools, le-am luat pe amandoua: Deep Cleansing (link) si Sensitive Skin (link), mai ales ca producatorul recomanda inlocuirea lor la 1-3 luni. Evident, primul folosit este cel negru (Deep Cleansing), destinat ingrijirii tenului normal. Ma asteptam sa fie un pic mai abraziv, dar de fapt este foarte moale si bland cu tenul. Nu mi se pare un produs slab, insa nici deosebit, asa ca nu inteleg valva creata in jurul lui. 

  • pudra minerala cu SPF 16 in nuanta Creamy Natural de la Physicians Formula (link) este la a treia achizitie. Am tot povestit despre ea pe blog si stiti cat de mult imi place. Nu am ce sa-i reprosez, atat doar ca nu m-ar deranja sa aiba un FPS mai mare, desi pentru asta am cremele de zi pe al caror FPS ma pot baza mai mult decat pe cel continut de produsele de make-up. In ultima vreme, insa folosesc un fond de ten matifiant (Indefectible 24h Matt de la L'Oreal) datorita caruia nu mai am nevoie de pudra decat in zilele in care nu aplic niciun fel de machiaj, dar vreau sa-mi tin in frau sebumul. 
  • despre scrubul pentru corp Hot Chocolate de la Giorvanni (link) am tot citit la Andreea si cum deseori ma inspir din alegerile ei, a trebuit sa mi-l cumpar si eu. N-am s-o fac pe Gica Contra, pentru ca intr-adevar este un scrub absolut superb. Mirosul este, asa cum banuiti, delicios (il adulmec fix in acest moment si efectiv salivez!), particulele nu sunt foarte abrazive si se topesc pe masura ce masez pielea, care ramane catifelata si moale dupa clatire. Pentru ca-l folosesc cand fac baie in cada, nu percep senzatia de caldura pe care o promite, dar asta nu este un minus pentru mine. Rasfatul este oricum garantat!
  • in final, am pus in cos si doua ceaiuri de la Yogi (link), asa cum m-am obisnuit deja. Mi-am facut o lista cu cele cumparate pana acum, pentru ca-mi doresc sa le savurez pe toate. De data aceasta, cuvantul de ordine a fost detoxifiere, asa ca am ales Skin DeTox (link) si Roasted Dandelion Spice DeTox (link). Ambele au o aroma placuta, nu foarte picanta, dar cred ca-l prefer pe al doilea, pentru ca este o idee mai aromat. Imi plac mult citatele lor, pe care le cunosc deja in mare parte si de fiecare data cand imi fac un ceai Yogi la serviciu, le citesc  si colegilor mei mesajul din pliculet, motiv pentru care intr-o dimineata m-am trezit cu asta pe monitor :)
Yogi Bear

Atat de data asta. Deocamdata nu prea mai am nevoie de nimic, dar daca aveti vreo recomandare, lasati-mi un comentariu. Si scrieti-mi si daca ati folosit vreunul dintre produsele mentionate.



Comentarii

  1. ma gandeam sa comand ceva si eu, dar mai astept, poate de sarbatori!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Coco, nu stiu de ce nu primesc notificari pe mail pentru comentariile tale - trebuie sa le verific in sectiunea speciala pe blog. De aceea apar si raspund atat de tarziu :(
      Ce vrei sa-ti comanzi de pe iHerb?

      Ștergere
  2. Mi se facu dor de scrubul ala cu ciocolata :)) Sa le folosesti iubita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este la o aruncatura de click, Andreea! :) Multumesc pentru urari ♥

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare