IN & OUT - My Beauty Routine (22)

Iar am lasat sa treaca prea mult timp de la ultimul articol cu produsele consumate si cele care le-au inlocuit (link aici), asa ca pregatiti-va sufleteste de un articol lung. De fiecare data cand fac retrospective de genul acesta, imi dau seama cat de multe produse folosesc si ma gandesc la acele femei pentru care pasta de dinti, sapunul, deodorantul si o crema de zi sunt singurele cosmetice din dulapiorul lor in baie. Da, le cunosc personal si stiu ca nu simt nevoia sa fie inconjurate de recipiente colorate si frumos parfumate.

In ceea ce ma priveste, nu stiu cata nevoie este la mijloc, dar cu siguranta nu vreau sa ma privez de placerea de a adulmeca diferite mirosuri sau de a-mi aplica pe piele diverse texturi - ca doar nu degeaba mi-am numit blogul Daily Pleasures. Asadar, iata cu ce m-am mai rasfatat in ultimele luni.

  • samponul 2 in 1 Express de la Nivea a aparut in mai multe randuri pe blog si asta pentru ca mi-a placut tare mult. De la un sampon nu-mi doresc decat sa nu-mi produca matreata si sa-mi curete parul fara sa-l usuce sau ingrase, ceea ce acest sampon a reusit foarte bine. In afara de asta, mi-a lasat parul descurcat, cu miros placut si de multe ori m-a scutit de aplicarea unui balsam. 
  • l-am inlocuit cu un sampon care-mi place la fel de mult: Miracle Shine de la Aussie, despre care am povestit deja in postarea trecuta (link aici). Nu s-a schimbat nimic intre timp, asa ca nu o sa ma repet. 
  • balsamul cu biotina de la Nature's Gate l-am luat de pe iHerb, dupa ce mai incercasem alte 2 balsamuri de la ei (link-uri aici si aici). Nici acesta nu a facut exceptie si mi-a placut tare mult: mi-a lasat parul descurcat, discret parfumat, fara sa-l ingrase sau usuce si cu un luciu frumos. La aplicare, are un efect racoritor, deci merge la fix in sezonul cald. 
  • l-am inlocuit cu balsamul Miracle Shine de la Aussie despre care am scris deja ca-mi place foarte mult, mai ales datorita faptul ca dupa fiecare aplicare parul imi arata de parca ar fi proaspat vopsit (am rezolvat asta saptamana trecuta oricum).
  • masca 3 Minute Miracle Shine de la Aussie este un alt produs Aussie care m-a cucerit definitiv. La fel ca samponul si balsamul, imi lasa parul cu un aspect foarte frumos si usor de coafat. Clar un produs de cumparat!
  • am inlocuit-o cu Intense Repair Mask Organic Essence cu Goji Berry din gama Essensity de la Schwarzkopf, disponibila doar in saloanele de coafura - dar eu am cumparat-o de la TK Maxx, unul dintre magazinele mele preferate de aici, pentru ca aduc o multime de branduri care nu-s disponibile in alta parte si la preturi imbatabile. Este ok, dar nu mi-a lasat o impresie atat de intensa precum  gama Miracle Shine de la Aussie, deci probabil nu voi mai incerca alte produse de la ei. 
  • samponul uscat Trend It Up de la Balea este o prezenta constanta in arsenalul produselor pentru par. M-am convins de multa vreme ca nu strica sa fie acolo, chiar daca nu-l folosesc foarte des. Prinde bine in situatii urgente, cand nu am timp sa ma spal pe cap si trebuie sa arat ok. Degreseaza bine parul si-i confera un miros placut. 
  • l-am inlocuit cu samponul uscat Pure de la Timotei, primit de la o prietena frantuzoaica. Nu l-am vazut pe aici, probabil nu se gaseste decat in Franta. Cred ca-mi place mai mult decat cel de la Balea, pentru ca nu lasa deloc urme albe pe par, cum mi se intampla uneori cu celalalt (daca nu periez parul bine de tot). Si-mi place si mirosul mai mult. Cu toate astea, nefiind disponibil aici, probabil ma voi intoarce la Balea sau voi incerca de la alte branduri - poate Batiste, pe care l-am vazut in Douglas si despre care am citit suficiente pareri ca sa-mi starneasca interesul. 
  • Resist Triple-Action Dark Spot Eraser 2% BHA Gel cu acid salicilic si hydroquinona de la Paula's Choice  este unul dintre produsele cosmetice pentru care am facut o obsesie sa le am si nu m-am lasat pana nu am facut rost de el. Am ravnit la el din 2010, de cand Pasagera mi l-a recomandat in tratarea petelor de melasma din zona ochilor si am inceput sa-l folosesc din martie 2014. L-am aplicat zilnic, dimineata si seara, pe toata fata, nu doar pe pete. La un moment dat, mi s-a parut ca-mi usuca tenul si am redus aplicarea la o singura data pe zi, seara. Mi-a placut foarte mult pentru ca a reusit sa reduca vizibilitatea petelor, chiar daca nu le-a sters complet. M-a tinut pana prin noiembrie-decembrie, deci aproape 10 luni. Singurul minus pe care i l-am gasit a fost faptul ca tubul are o gaura prea larga si textura fiind foarte lichida (gel transparent) foloseam mai mult produs decat imi trebuia. Am vazut insa ca au remediat problema si au schimbat recipientul.
  • l-am inlocuit cu Resist Triple-Action Dark Spot Eraser 7% AHA Lotion cu acid glycolic si hydroquinona de la Paula's Choice, pe care il folosesc de la sfarsitul anului trecut, doar seara, dupa ce am observat ca si acesta imi usuca putin tenul daca-l aplic de doua ori, asa cum este recomandat. Cred ca imi place mai mult decat gelul cu BHA si inca o data imi dau seama ca desi am ten mixt, mult mai bine imi face AHA decat BHA. In afara de asta, textura nu este atat de fluida (lotiune alba) si desi tubul este identic cu celalalt, nu folosesc atat de mult produs. De curand am inceput sa-l aplic doar pe pete si nu in fiecare seara, pentru ca am introdus Retinol 1%, despre care am scris aici (link). Efectele asupra petelor de melasma au fost vizibile foarte clar pana de curand, cand am observat ca s-au cam inchis la culoare din nou - spre disperarea mea. Asta probabil pentru ca nu am aplicat protectie solara corecta, motiv pentru care am decis sa nu mai folosesc nimic sub SPF 30 (toamna-iarna) si SPF 50 (primavara-vara), indiferent cat stau afara.
  • spuma pentru curatarea tenului de la CD am primit-o mai demult, cand s-a lasnsat gama cu extract de nufar. A curatat tenul fara sa mi-l agreseze, dar parfumul m-a cam incomodat.
  • am inlocuit-o cu gelul pentru curatare cu apa de iasomie si lapte de papaya Melt Away de la Bebe More, primit odata cu lansarea noilor produse pentru ten. Desi ingredientele nu-mi par iritante pentru ten, iar parfumul e fix ultimul pe lista, imi simt pielea usor uscata si cred ca din acest motiv am introdus lotiunea tonica in rutina de ingrijire a tenului. 

  • scrubul Vitalizing Pomegranate cu vitaminele A, C si E de la Derma E l-am luat de pe iHerb si tocmai am observat ca este discontinued - nu stiu de ce. Nu l-am verificat pe Beautypedia, dar l-am luat dupa ce am citit pe mai multe bloguri ca este bun. Mi-a placut: curata tenul bland si eficient, iar particulele nu sunt foarte abrazive. 
  • l-am inlocuit cu scrubul 3 in 1 din gama Hautklar de la Garnier, pe care l-am primit cu ceva timp in urma. Are cateva ingrediente nu tocmai bune pentru ten, chiar daca mai in coada listei. Nu este foarte abraziv, dar imi simt pielea cam uscata dupa ce-l folosesc. Ma gandesc sa renunt la scrubul facial, desi imi place foarte mult efectul de piele fina dupa fiecare folosire. O sa verific pe Beautypedia daca exista variante recomandate. 
  • apa de gura este in permanenta pe marginea chiuvetei, asa ca incerc o multime de variante. Imi plac in special cele de la Listerne si cea cu menta Nana de la Alverde
  • uleiul de dus cu laptisor de matca si ulei de nuci mi-a placut la nebunie, mai ales datorita mirosului dulce si senzual de care nu ma saturam si care persista in baie mult timp, chiar daca o aeriseam imediat dupa dus. Mi-a curatat pielea foarte bland si dupa aplicare nu simteam nevoia sa folosesc o lotiune hidratanta decat pe coate si calcaie. 
  • l-am inlocuit cu un gel de dus cu verbina si lamaie tot de la Le Petit Marseillais, care miroase foarte fresh si care curata pielea la fel de bland. Imi pare foarte potrivit de folosit dimineata, datorita efectului energizant. 
  • gelul de dus cu aroma de cirese de la DOP mi-a placut, desi nu la fel de mult ca cel cu aroma de zmeura, poate pentru ca mirosul mi s-a parut usor sintetic, desi nu dura pe piele foarte mult, mai ales daca foloseam o lotiune dupa dus. 
  • l-am inlocuit cu gelul cu lapte de migdale dulci, al carui miros nu-mi place chiar deloc. pentru ca mi se pare ca miroase a lipici din acela alb, la tub, cu care lipeam timbrele postale cand trimiteam scrisori. De aceea il folosesc mai mult pe post de crema de ras, pentru ca imi pare ca nu usuca pielea.
  • uleiul de corp Ultra Sensitive de la Babylove l-am folosit dupa dus, direct pe pielea uda. Cu ingrediente bune, fara parfum, mi-a placut pentru ca mi-am simtit pielea hidratata eficient pe durata sezonului rece. 
  • l-am inlocuit cu laptele pentru corp cu unt de shea, ulei esential de musetel si lapte de smochine pentru piele foarte uscata de la Le Petit Marseillais. L-am luat in primul rand cucerita de mirosul dulceag, dar imi place foarte mult cum sta si la capitolul hidratare. Are o textura foarte fluida si se absoarbe rapid in piele, iar recipientul cu pompita mi se pare foarte practic.
Dupa cum se vede, ma rasfat din cap pana in picioare :) Ati incercat vreunul dintre aceste produse?

Comentarii

  1. Și eu las mereu să se adune o grămadă de produse consumate și apoi mă chinui să scriu articole kilometrice... :)
    Mi-a atras atenșia șamponul uscat Timotei. Nu știam că au așa ceva în gamă. Sunt curioasă dacă îl pot găsi și în Anglia. O să-l caut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am vazut aici (in Germania) produse Timotei. Acesta este primul produs pe care il folosesc de la ei.

      Ștergere
  2. m-ai convins sa ma duc la DM sa imi cumpar sampon uscat, sper sa gasesc! si sa ma si prind cum se foloseste :))) dau cu spray pe par, nu?? :)) Am si eu o cremuta de la CD, "amintirile" din timpul vacantelor au constat mereu in....chestii interesante de la Rossman!! acum ...oare cum pot sa imi scriu numele? Aimee?? offf, sunt anonim....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aimee, bine ai venit pe blog :)
      Sigur il gasesti in DM, la raftul cu produse pentru styling. Da, il aplici pe par, il lasi sa actioneze cateva minute si apoi il indepartezi cu peria.
      Hahaha, si eu imi cumpar tot felul de cosmetice cand ma duc intr-o tara straina. Ti-a placut crema de la CD? Am scris pe blog despre mai multe produse de la ei.
      Numele il treci inainte sa postezi comentariul :)

      Ștergere
    2. Aimee: cremuta nu e nici prea grasa nici prea usoara, nu prea miroase, adica mai deloc...de hidratat doar daca dau un strat generos si astept cuminte sa intre in piele. :) O zi frumoasa!!

      Ștergere
  3. Listerine este cea mai buna apa de gura. Si eu am mai facut încercări dar de fiecare data m-am întors la ea. Dupa ce o folosesc chiar imi simt gura curată

    www.rokolla.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa se pare ;) Dar sa incerci si Alverde, este chiar foarte faina!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare