Ce am purtat pe unghii in aprilie

Nu stiu cum a zburat aprilie, insa vazand pozele cu manichiuri, imi dau seama ca nu prea am avut nici timp, nici dispozitie sa-mi mai colorez unghiile. Vremea a fost frumoasa in cea mai mare parte a timpului, asa ca am profitat si am stat la soare, in ciripit de pasarele si adulmecand miros de liliac cu o carte in mana sau pe bicicleta. 

De cand a dat caldura si de cand m-am mutat, incerc sa fac mai multa miscare, mai ales ca aici sportul este precum apa - vital! Imi place sa ma bucur de natura, de peisajele frumoase, de orasul meu mic si cochet. Uneori mi-e dor de Bucurestiul mare si aglomerat, mai ales pentru diversitatea optiunilor sociale si culturale, insa incerc sa recompensez cu lucrurile de care acolo nu aveam parte.

Revenind la oile, pardon, unghiile noastre, iata cum au aratat in aprilie:

  • P2 - Call me 
  • Glamour (o oja veche de 1000 de ani, primita intr-un set de 3, cadou la o revista Glamour)
  • Deborah - nr. 12
  • Essence - Bella
  • Manhattan - Base Coat

Ei bine, timp de 4 zile am avut unghiile fara oja!!! Ciudat este ca nici nu mi-am dat seama ca nu le mai aveam colorate :) O colega mi-a spus ca degetele mele arata mai lungi cu un lac incolor, insa eu nu am observat nicio diferenta. Multa vreme am fost complexata de mainile mele pufoase, cu degete ca niste carnaciori, dar de cand imi colorez unghiile, nici nu mai observ asta :))

Voi ce parere aveti: cu sau fara oja?


Comentarii

Postări populare