[Favorite] Septembrie 2013

Dupa cum spuneam aici, in septembrie am tot fost pe drumuri si in astfel de situatii nu car cu mine produsele full size, preferand sa consum din mostrele care se dau aici pe banda rulanta sau produsele travel size disponibile in drogherii. Stiu ca intrerup tratamente, ca risc sa dau peste un produs care sa nu-mi priasca, insa prefer sa-mi incarc bagajele cu cadouri pentru cei dragi la dus, iar la intors cu inevitabilele cumparaturi din concediu ;)

Asa ca ma gandeam ca voi rata articolul despre favoritele din septembrie. Azi insa facand putina ordine, am dat peste trusa de vacanta si mi-au sarit in ochi cateva produse pe care le-am luat cu mine in concediu si care mi-au placut, devenind de baza si in alte calatorii.

Asadar, va prezint favoritele lunii septembrie :)

Mai multe decat ma asteptam, va asigur. Dar chiar toate merita mentionate aici.

• deodorantul Sensitive de la Balea l-am luat cu mai mult timp in urma, pe vremea cand foloseam un deodorant de care nu eram multumita, cu gandul sa-l port in poseta si sa-l folosesc in cazul in care simt anumite... mirosuri. Nu l-am folosit foarte des (din fericire), dar cand mi-am facut bagajul de vacanta, m-am gandit ca este numai bun (ca marime). Are 20 de ml, un miros cam puternic, dar nu persistent si nu am avut niciun fel de surpriza neplacuta. Este drept ca in vacanta nu am avut parte de calduri insuportabile, dar am avut deodorante care nu faceau fata nici macar la temperaturi normale. Nu mai am ambalajul sa vad ce contine, insa pare un produs bun.
  • lotiunea micelara Sensibio de la Bioderma nu mai are nevoie de nicio prezentare :) Iar flaconasul este perfect pentru calatorii, asa ca il pastrez si-l reumplu ori de cate ori plec undeva. Il folosesc pe post de demachiant pentru intreaga fata, deoarece curata impecabil si machiajul ochilor si pe cel al tenului.
  • spuma de curatare Ultra Sensitive de la Balea Med mi-a atras atentia de mai multa vreme, insa am preferat sa incerc lotiunea de la Eucerin, de pe iHerb, ca prea era laudata de toata lumea. Nu aveam de gand sa o iau prea curand, mai ales ca intre timp am primit o spuma de curatare de la Vichy. Insa am vazut micul recipient la Georgiana, asa ca la ultimele cumparaturi inainte de concediu, am pus-o in cos - si bine am facut. Mi-a placut, a curatat eficient si cu blandete, are ingrediente ok, iar recipientul este perfect pentru calatorii.

• nu fac exceptie de la produsele tip travel size in calatorii nici cand vine vorba despre machiaj. Trusa aceasta de la Dior am luat-o in special pentru fardul bleu turcoaz din stanga jos. L-am vazut aplicat la o prietena si mi-a placut la nebunie faptul ca in functie de unghiul din care privesti, se vede o alta nuanta. Nu stiu cum se numeste acest efect, dar nu am vazut niciun alt fard care sa se vada asa, ci doar oje (Where is the party de la Essence, de exemplu). Si blushul si pudra (cu SPF 25) imi plac foarte mult, iar rimelul Diorshow Unlimited l-am consumat demult deja. Nu mai tin minte cat a costat, dar merita fiecare ban, mai ales daca nu va place sa va carati cu tot beauty box-ul dupa voi in calatorii ;) Pentru mine este perfecta si cand termin produsele, ma gandesc serios sa mai iau ceva similar.

• lacul de unghii Sand Style de la P2 in nuanta 030 Seductive l-am luat impreuna cu nuanta 020 Lovesome chiar inainte sa plec in concediu, ca tot voiam sa le incerc de ceva timp, iar anul acesta am reusit performanta de a nu-mi cumpara nicio oja (doar am primit vreo 4, toate portocalii! :D). A fost dragoste la prima aplicare ♥ Nu mai am nicio oja sand style si mi-a placut la nebunie textura pe care cred ca am pipait-o non stop :)) La inceput pare cam sclipicioasa, numai buna de sarbatori, insa cand se usuca se matifiaza si nu mai sare in ochi chiar atat de puternic. M-a tinut vreo 3-4 zile fara probleme, spre deosebire de Lovesome care a sarit din prima sau a doua zi chiar. In poza este aplicata in doua straturi, dar la fel de frumos se vede si intr-unul singur. Imi place mult, vreau sa ma dau ea din nou cat de curand, chiar daca incerc sa le rotesc cat mai mult posibil.
  • de cate ori merg in Romania imi fac un wishlist de pe care nu lipsesc cartile. De data aceasta nu am gasit ce cautam (e drept ca m-am dus la o singura librarie care nu avea nimic din ce-mi doream, pentru ca a doua zi se inchidea!), asa ca am luat din cartile lasate cand m-am mutat in Germania. Intamplator, nu apucasem sa citesc aceasta carte, asa ca a fost binevenita, ca si cum as fi luat-o acum. Viata mortilor este in noi de Lorette Nobecourt nu este cea mai potrivita carte pentru vacanta, cand vrei sa citesti ceva usor, relaxant si nu despre gandurile si framantarile prietenului unui sinucigas. Cu toate astea m-a prins, mai ales colectia scurtelor povestiri inserate in actiune. Am ajuns la jumatate abia si imi place, in ciuda atmosferei depresive inevitabil creata de subiect. Nu stiu daca acesta este stilul preferat al scriitoarei, dar am mai citit un roman de ea - Conversatia - la fel de deprimant si intunecat. Recunosc ca imi place genul asta de literatura si muzica (vezi Placebo care canta cea mai potrivita muzica pentru taiat venele :D), pentru ca ma face sa ma gandesc la diferite aspecte ale vietii, fara insa sa-mi altereze placerea de a trai bine si de a ma bucura de fiecare zi asa cum e.
Si cam asta a fost cu favoritele lunii septembrie. V-am stranit interesul cu ceva? :)

1. Ah, ce frumoasa e si Seductive! <3 Eu am confidential si pot spune ca m-am indragostit de ojele astea sand style <3 sunt versatile si speciale :)

1. Multumesc, ma bucur ca-ti place. Si Confidential e frumoasa, asa e. Si au mai bagat cateva nuante in colectie, s-ar putea sa le vezi curand aici ;)

2. Trusa de la Dior e mortala, imi plac toate nuantele! Eu car dupa mine o caruta de produse cind plec pe undeva iar trusa asta e perfecta ca sa-mi usurez bagajele cu vreun kg! Abia astept sa ajund din nou intr-un duty free sa ma uit dupa ea sau ceva asemanator !

1. Da, si mie imi plac foarte mult toate produsele si nuantele. Am luat-o de pe Strawberry, sa te uiti daca nu cumva gasetsi acolo pana pleci din tara ;)

2. Capsuna nu livreaza in Germania, asa imi arata mie, tu poti vedea site-ul lor aici ?

3. Nu, nu livreaza in De si nu-l pot vedea nici eu. Am spus ca am luat-o cu ceva timp in urma ;)
      Acum m-am prins (mai greu), tu esti F? :)))

3. Chiar zilele trecute am fost plecata de acasa si cand am pus mini spuma Balea in bagaj am zambit, gandindu-ma ce bun e recipientul, mic si usor. Cred ca voi reveni totusi la Eucerin, desi imi place mult Balea parca ceva lipseste.
    P2 Seductive e fabuloasa!:)

1. Mie imi place ambele, nu simt foarte bine diferenta :) Am vrut sa ti-o dau pe Seductive cand am fost in Ro, dar n-am mai avut timp :( Data viitoare promit sa ti-o aduc daca nu uit ;)

2. Acum am vazut ca am scris "imi place ambele" :))))))))))))))

4. Oja e tare deosebita, iar trusa de la Dior... numai buna!

5. Trusa Dior este zzzuper faina!!! merita fiecare banut! ai tot ce-ti trebuie acolo, pana si pudra si gloss-uri! super alegere!!! Imi plac si nuantele!!!

Oja imi place in egala masura, chiar sa o mai porti. ;) Arata foarte fain pe unghiutele tale! ;)

N-am incercat produsele Bela, dar lotiunea Bioderma, e my fav.,too!! ;) Si mie mi se pare practic recipientul acela mic, mai ales in calatorii. Apropo, cand calatoresti cu avionul, cati ml de ...lichide ai voie sa ai in bagajul de mana? chiar asa, poate scrii pls pe viitor un articol pe tema asta - ce cosmetice si in ce cantitate sunt permise cand calatoresti cu avionul. Ce spui? am mai citit comment-uri in care fetele se plangeau ca au trebuit sa-si arunce bunatate de rimel sau nush ce gel de dus or parfum nefiind permise...

Imi place ca iti faci timp si pentru o lectura buna. Eu nu prea mai am obiceiul asta lately, mereu am "ceva" care imi ocupa timpul... ar trebui sa iau exemplul tau, doar ca trebuie sa ma educ si cu... rabdarea. Ma plictisesc cam repede... :) Lectura trebuie sa fie cu adevarat captivanta sa rezist cateva ore cu o carte in mana... :)

Te tzuc!! o duminica frumoasa!

6. Daaa, si mie-mi place trusa de mor! Toate-mi plac, mai putin creioanele, pe care nu le folosesc deloc: un contur de buze, unul pt conturarea sprancenelor si un dermatograf.

Multam pt aprecierile la adresa ojei si a unghiutelor :) O s-o mai port, desigur ;)

Eu calatoresc numai cu bagaj de cala, asa ca nu am grija mililitrilor :))) Din cate stiu totul trebuie sa fie sigilat si cantitatea totala sa aiba 100 ml. Insa informatiile acestea sunt specificate pe site-ul companiei, dar nu stiu daca difera de la companie la companie. Nu ma pricep, drept sa-ti spun, pt ca mereu am avut bagaj la cala (calatoresc cu zbor de linie, nu low cost).

Da, mereu citesc, nu pot fara :)) Oricat as fi de ocupata, cateva minute tot gasesc pt o carte buna :)

Pup si eu, am avut o duminica f frumoasa, am vizitat o prietena draga ♥