[NOTD] Carol's Coral 30 - Absolute Douglas Nails

N-am mai facut demult un NOTD, pentru ca nu mi-am mai luat oje in ultima vreme. Nu mai gasesc nicio culoare care sa ma convinga sa o adaug unei colectii si-asa destul de impresionante (50). Cu toate astea, azi o sa scriu despre o oja noua - Carol's Coral 30, primita pentru testare de la Douglas, alaturi de alte produse de make-up:


Nuanta nu este genul meu, poate pentru ca in general nu ma omor dupa corai/ portocaliu in make-up sau pe unghii si pentru ca nu-s sigura ca se potriveste cu pielea mea alba. Mai am doua oje portocalii (Farmec 363 si  P2 Electric 740) pe care nu le port prea des din acelasi motiv. Cu toate acestea, in privinta ojei de la Douglas astept primavara - vara pentru a ma hotari daca imi place sau nu, pentru ca in mod clar este o culoare care se preteaza mai degraba sezonului cald.

Swatch-uri:

imediat dupa aplicare, in lumina artificiala, cu blitz

lumina naturala, fara blitz





Impresii:
  • pensula este suficient de lata si stabila pentru o aplicare rapida si usoara;
  • opacitate perfecta dintr-un singur strat;
  • uscare relativ rapida (in jur de un minut), dar este necesara folosirea unui produs special pentru a evita deteriorarea aspectului (eu n-am folosit si se vede :D);
  • rezistenta excelenta (m-a tinut 3-4 zile fara sa se ciobeasca absolut deloc);
  • finish lucios si durabil (am oje care arata frumos numai dupa aplicare, in cateva zile capatand un aspect mat care mie nu-mi place);
  • indepartare rapida (nu depinde intotdeauna de calitatea dizolvantului, m-am convins de asta);
  • nu pateaza unghia;
  • cred ca seamana foarte mult cu Essence - Off To Miami 109;
  • disponibila in reteaua parfumeriilor Douglas, la pretul de 4.95 eur.
In concluzie, (lasand la o parte nuanta, in privinta careia m-am declarat indecisa de la bun inceput), chiar mi-a placut aceasta oja, din toate punctele de vedere. Ba chiar mi-a stranit curiozitatea in privinta altor culori, pe care le-am admirat pe site-ul lor. La prima vizita intr-un Douglas o sa arunc un ochi la oje si la celelalte produse de make-up din aceasta gama.

Voi ce parere aveti, mi se potriveste aceasta nuanta sau nu? Nu stiu daca sunt disponibile si in Romania, dar daca da, le-ati incercat? 



Comentarii

  1. Culoarea este tare draguta si chiar vesela! :) Arata f. fain pe unghiute! ;) Imi place luciul final si mai ales faptul ca nu se ciobeste rapid.

    Dar de la Bourjois, ai incercat ceva? care iti face cu ochiul de aici http://www.petocuri.ro/uploads/RTEmagicC_givenchy_manichiura_ss2013.jpg.jpg ? :)

    Puups!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multam, Dana, ma bucur ca-ti place :)
      De la Burjois nu am avut nicio oja pana acum, iar din cele link-uite de tine nu ma atrage niciuna. Imi plac culorile mai tari, mai inchise, nu ma prea dau in vant dupa pasteluri.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare