[Haul + Preview] Comanda Paula's Choice si o surpriza marca DM (2)

In ultimele zile am primit doua colete care m-au bucurat atat de mult, incat am zis ca trebuie sa le dedic o postare :) Primul colet sosit vinerea trecuta a fost o surpriza de proportii si la propriu si la figurat. 


Cand am primit coletul greu de 2 kg de la DM - Drogerie Markt am ramas perplexa, pentru ca habar nu aveam ce putea sa fie! Ma gandeam ca or fi vazut ce cumparator fidel sunt (datorita cardului Payback) si s-au gandit sa-mi trimita cutia lor - dm Lieblinge, pe care mor de ciuda ca n-am mai prins-o, s-a dat ca paine calda in cateva ore :( Adevarul e ca pentru cei 5 eur primesti o multime de cadouri faine, a caror valoare depaseste cu mult 5 eur. 


Dar nu era dm Lieblinge, ci o cutie plina cu produse Balea, Babylove si Denkt Mit, recent lansate in varianta Ultra Sensitive, adica fara parfum, conservanti, parabeni si alte ingrediente nocive. Am aruncat un ochi pe produse si din pacate am vazut ca unele au alcool denaturat :( Nu multe, cred ca doar lotiunea tonica si crema pentru corp Balea. 

Tot scoteam din cutie si ma minunam:
  • detergent Denkt mit pentru piele sensibila:


  • gama Babylove pentru bebelusi. Ce e bun pentru ei, e bun si pentru noi ;)


  • gama Balea pentru piele sensibila:


Abia la final am inteles ce am facut ca sa primesc cutia:


Inca n-am apucat sa folosesc niciun produs, sa mai termin din ce am inceput. Iubitul meu a fost tentat de crema de zi Balea, pentru ca are tenul foarte sensibil. Chiar sunt curioasa cum va reactiona. 

Alt colet care m-a bucurat nespus pentru ca il asteptam nerabdatoare a fost cel sosit ieri de la Paula's Choice. Am plasat comanda duminica trecuta si cateva zile am asteptat pentru confirmarea platii, pentru ca am platit prin transfer bancar. Coletul a sosit din Germania, nu din UK, iar transportul a fost 3.5 eur.


Mi-am luat:
  • lotiunea Slip into Silk cu Antioxidanti - exact in acest moment mi-am dat seama ca am comandat produsul gresit, pentru ca de fapt imi doream lotiunea Body revealing cu 10% AHA, pentru a o folosi pe ten, ca lotiuni de corp am cu carul acum :) Le-am scris un mail, sa vedem ce-mi raspund... 
  • crema Extra Care Non Greasy Sunscreen SPF 45 pentru o protectie solara eficienta atunci cand folosesc BHA. Ma gandeam acum ca aici soarele nu prea se arata la fata, deci nu arde atat de tare ca in Ro. In ultimele saptamani cel putin a fost tare zgarcit la vedere... Insa atata lume o lauda si sunt curioasa cum ma voi intelege cu ea, ca mie nu mi-a placut deloc crema de zi cu SPF pentru ten mixt  15 de anul trecut;

  • tonerul Resist Advanced Replenishing, pentru ca m-a facut curioasa Georgiana aici;
  • lichidul exfoliant chimic cu BHA 2% pe care il folosesc de anul trecut, cu cateva pauze, care speram sa ma scape de petele de melasma din jurul ochilor, dar n-a reusit :(
  • am primit si 3 mostre care nu prea m-au dat pe spate: sapunul facial, crema de maini cu spf 30 si Anti Aging Clear Skin Hydrator toate din gama Resist. Ultimul produs sunt curioasa cum se comporta, pentru ca este urmatorul moisturizer de seara pe care intentionez sa mi-l cumpar.
Zic sa am spor la folosit toate produsele! :) ♥


Comentarii

  1. Zic sa ai spor :D Abia astept sa vad parerea despre produsele DM

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multam :) Nu stiu cand voi incepe sa le folosesc, dar o sa scriu despre ele negresit :)

      Ștergere
  2. Si eu abia astept sa ne spui despre rezultatele acestor produce

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare