[Swatch] Colectia mea de oje - Golden Rose & Astor

Am ramas restanta cu prezentarea "cuplurilor" din colectia mea de oje, asa ca azi mi-am propus sa scriu despre ele, ca tot am facut rost si de poze.

Lacurile de unghii Golden Rose sunt printre cele mai indragite oje si pe buna dreptate: au o varietate foarte mare de culori frumoase, se usuca rapid, au o rezistenta remarcabila, se aplica uniform si costa atat de putin incat iti vine sa le cumperi la kilogram :) 

lumina naturala
  • Nr. 191 este foarte apoasa, motiv pentru care trebuie sa o aplic in 3 straturi ca sa iasa un rezultat uniform si o culoare bine definita.  
in bataia soarelui
  • Nr. 24: 
lumina zilei

Lacurile de unghii Astor sunt recent intrate in colectie. 

lumina zilei

Lacul fuchsia l-am primit anul trecut de la Astor Romania si in mod cert a fost favoritul verii 2011. Cel roz l-am primit tot de la Astor (de data asta Germania) si recunosc ca nuanta lui potolita m-a tinut departe, mai ales ca vremea a fost inchisa in ultima vreme si am preferat culori la fel de inchise.
  • Nr. 353 (click aici pentru mai multe poze si review):
lumina zilei
  • Nr. 133:
in bataia soarelui

Care este preferata voastra? Aveti vreuna dintre aceste oje?


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare