[Review] Gel cu calciu - P2

Daca tot am facut aceasta pasiune pentru unghii si oje si pentru ca mereu am avut probleme cu unghiile - poate din cauza ca din copilarie si pana mai acum cativa ani mi le-am ros - am cautat sa le ingrijesc cat de cat, pentru ca am observat ca durabilitatea lacului de unghii depinde si de calitatea unghiilor, nu doar a base coat-ului aplicat. De-a lungul vremii, am incercat o multime de base coat-uri si tratamente de la diferite firme. Problema mea cea mai acuta este faptul ca mi se exfoliaza unghiile foarte repede, indiferent de lungimea lor si fara exceptie. Am incercat si eu faimosul tratament de la Farmec si mi-a placut, mi-a intarit unghiile, parca au inceput sa creasca mai repede, insa nu mi-a tratat exfolierea.

Cand am ajuns aici, ramasesem fara Solutia pentru intarirea unghiilor de la Kallos si pentru ca imi doream sa incerc ceva nou, iar ojele P2 imi plac mult, am optat pentru Gelul cu calciu de la P2.


Impresii:
  • intareste unghiile, dar nu le impiedica exfolierea, asa cum se mentioneaza pe eticheta:
  • pensula are o latime medie, fapt care face aplicarea usoara si rapida;
  • confera unghiilor un aspect frumos si ingrijit:
 fara gel

cu gel
  • nu prelungeste durata lacului de unghii: daca lacul e prost (Rival de Loop), sare si dupa o zi, daca e bun (Flormar, Catrice), tine si 5 zile;
  • dupa 2-3 luni s-a cam intarit, iar acum este oarecum destul de dificil de aplicat, deci nu cred ca il voi consuma pe tot;
  • se usuca repede pe unghii;
  • la ceva timp de la deschidere, a inceput sa faca brobonite pe unghii/ sub oja, insa am reusit sa scap de ele aplicand peste oja lacul pentru uscare rapida (Essence - Better Than Gel Nails Top Sealer);
  • prin februarie cei de la P2 au lansat o noua varianta a acestui lac, insa nu cred ca o voi incerca. 
Disponibilitate:
  • In reteaua DM (in Germania);
  • Cantitate: 10 ml;
  • Pret: 1.25 eur.
Concluzie:
  • Daca aveti probleme cu exfolierea unghiilor, acest produs nu este potrivit;
  • Daca problema voastra este fragilitatea unghiilor, merita sa-l incercati. 


Comentarii

Postări populare