[Award] Cute blog

A trecut ceva timp de la ultimul premiu, asa ca m-am bucurat cand Bondarica m-a anuntat ca mi-a oferit acest Cute blog award pentru care ii multumesc frumos!


Ca de obicei, premiul vine insotit de cateva intrebari:
  • Care este produsul de machiaj preferat? Cred ca rujul. Pot sa ies din casa complet nemachiata, insa musai imi trebuie un pic de culoare si unsoare pe buze. Prefer rujurile cremoase, hidratante, chiar daca sunt mai putin rezistente. 
  • Care a fost trendul preferat in 2011? Mi-au placut incaltamintea si posetele in culori tari, gulerasele retro si pantalonii colorati.
  • Care este desertul tau preferat? Pfff, greu de raspuns, pentru ca imi plac toate dulciurile, mai putin cele fara crema, tip chec. Deci orice prajitura cu crema, mai ales de nuci, cafea, ness.

  • Care este culoarea ta preferata? Mov si verde, la egalitate si mai ales combinate ;)
  • Care este prenumele tau? Ruxandra. Este singurul prenume pe care-l am si ma bucur ca mama a avut inspiratie, pentru ca imi place foarte mult. 
  • Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o? Nu mai stiu sigur, ca ascultam radioul si gateam: ori Lana del Rey cu Video Games, ori Glasperlenspiel cu Echt. Ambele imi plac foarte mult si desi sunt in heavy rotation aici, inca le ascult cu placere.
  • Pisici sau caini? Clar cainii (in special golden retrieverii de care nu ma satur!), insa de ceva timp au inceput sa-mi placa si pisicile. Iubesc toate animalele si imi doresc tare mult un puiut (sau mai multi) cand spatiul ne va permite.

Acum ar trebui sa ofer acest premiu la randul meu altor bloguri pe care le urmaresc, insa am vazut ca a circulat prin blogosfera si nu mai stiu cine l-a primit si cine nu... Asa ca il ofer tuturor blogurilor din lista mea ;)


Comentarii

Postări populare