[Review] Balsam de calcaie - Apidava

V-am povestit aici despre bunatatile primite de la Apidava, iar astazi vreau sa scriu despre Balsamul de calcaie cu ceara si propolis. Pana sa incep sa-mi fac tot felul de balsamuri multifunctionale, pe baza de unturi si uleiuri vegetale, aveam creme pentru fiecare particica a corpului :) Deh, eram inca o victima a marketingului, in plasa caruia cadem toti inevitabil. Insa avantajul balsamurilor handmade este ca pot fi folosite pe tot corpul, inclusiv pe calcaie, asa ca am renuntat demult la o crema speciala pentru aceasta zona. 


Totusi, cand am primit pachetul de la Apidava, balsamul de buze, crema de maini si balsamul pentru calcaie au fost primele produse incercate. Producatorul recomanda acest unguent nu doar pentru calcaie, ci si pentru coate, acestea fiind zonele care se deshidrateaza cel mai rapid. Asa cum calcaiele crapate sunt total inestetice, si coatele uscate pot sa ne strice imaginea. Nu stiu cum procedati voi, dar eu citesc pe coate, de aceea am grija sa le ung cat de des pot.

Impresii:
  • este suficienta o cantitate mica de produs, pentru ca fiind gras se intinde usor si intra relativ greu in piele. Am aplicat balsamul si pe pielea umeda (cum recomanda producatorul), si pe pielea uscata si nu am observat nicio diferenta: in ambele cazuri este necesar un masaj temeinic;
  • ingrijeste eficient pielea coatelor si a calcaielor, iar efectul este mai intens daca inainte de aplicare zonele respective sunt exfoliate mecanic. 
  • contine 2% camfor pentru activarea circulatiei periferice. Mie camforul mi s-a parut cea mai tare chestie, pentru ca are efect de incalzire. Eu chiar am o problema cu circulatia periferica si mereu am picioarele reci. Ei bine, aveam momente cand nu mai suportam sa-mi simt picioarele reci, asa ca ma dadeam cu balsamul asta si efectul era instant! Ciudat era ca talpile ramaneau tot reci, dar eu le simteam calde! Datorita acestui efect, mi se pare perfect pentru sezonul rece. Dupa aplicare, eu imi puneam sosete, pentru un efect de sauna garantat :))    
  • datorita camforului, are un miros placut, mentolat;
  • contine ingrediente prietenoase cu pielea, fara parabeni:

Asadar, balsamul acesta este inca un produs Apidava care mi-a placut si pe care vi-l recomand. Mai ales ca are un pret foarte bun: 12 lei. Il gasiti in magazinul lor online, dar si la diferite targuri - saptamana trecuta am vazut aceste produse la targul de pe Lipscani/ Centrul Vechi, unde au toata gama de cosmetice, dar si de produse apicole. 


Comentarii

Postări populare