[Favorite] Iunie 2011

Sunt luni in care folosesc anumite produse pana la plictis si deci am material pentru genul acesta de postari. Luna iunie insa a fost o luna a testelor, iar unele produse au aparut chiar pe la sfarsit, astfel ca nu am o parere clara si nu stiu daca sunt preferate sau nu. Totusi, o sa va scriu despre unele produse care mi-au placut mult, desi nu le-am folosit chiar in fiecare zi a lunii iunie.


Primul este un fard de ochi mono la H&M pe care l-am luat din Madrid in 2009. Pentru ca trusa GaDe imi este cel mai la indemana cand vine vorba de un machiaj rapid dimineata, fardul acesta a stat uitat prin cotloanele portfardului meu pana luna trecuta, cand am avut chef sa port - si vestimentar, si in machiaj - albastru. Prima data, cand nu stiam sa-l folosesc corect - am ramas dezamagita. Dar dupa ce am vazut cateva filmulete pe Youtube, m-am prins cum sta treaba :) Iar luna aceasta a fost my fave colour. 



sus aplicat dry
jos aplicat wet

Al doilea este sapunul Morning Dew cu scortisoara, cafea si lufa de la Soap Mill, o vedeta a portofoliului lor din cate am citit. Si am inteles de ce: este the best scrub ever! Zatul de cafea si lufa inlatura tot stratul de piele moarta, astfel incat pielea ramane curata si fina. Nu am observat niciun efect anticelulitic, dar nu ma asteptam ca un sapun sa ma scape de celulita si sper ca nimeni n-are astfel de pretentii :) Mirosul este subtil si cred ca mi-ar fi placut sa fie o idee mai puternic, desi asta ar fi insemnat sa nu fie atat de natural si curat, deci mai bine. Cred ca o sa-i raman fidela, chiar daca pot oricand sa amestec singura zat cu un ulei vegetal, pentru ca scap de mizeria si unsoarea inevitabile unui astfel de mix.


Lacurile pentru unghii Golden Rose si Aroma. Excelente! Culori minunate, numai bune pentru vara, mega rezistenta si un pret mic mic :)


Laptele pentru piele uscata de la Alverde cu ceai alb si iasomie m-a incantat cu aroma lui superba! Este cam gras, asa ca trebuie insistat bine pana sa intre in piele. Ca sa nu ma dezmint, l-am amestecat cu un ingredient activ de la Aroma Zone - FucoSlim - si am obtinut o lotiune pentru fermitate. Stiu insa ca fara sport nu pot sa am pretentia sa arat de revista ;)


Cam atat pentru luna iunie. Luna iulie sper sa aiba mai multe revelatii ;) Voi ce preferinte ati avut luna trecuta?

Comentarii

  1. acuma as fugi si mi'as lua lacul de la Golden Rose! si celelalte nuante sunt superbe, mai ales movul ala pal<3

    RăspundețiȘtergere
  2. Denisa, lacul Golden Rose l-am luat de la metrou Universitate, iar nuanta este nr. 24. So go! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie nu prea mi-a placut sapunul acela desi sunt mare fana a sapunurilor lor. Acesta insa mi s-a parut ca zgarie, mai ales spre sfarsit, era ca o perie de sarma. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Diana, mie tocmai pentru ca zgarie imi place :)) Seman cu tata la faza asta, ca amandurora ne place sa fim scarpinati de zor :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Am avut si eu acea lotiune de corp de la Alverde si m-a dezamagit foarte tare, pentru ca miroase a lamaie, nicidecum a iasomie :((

    RăspundețiȘtergere
  6. Corect, a lamaie miroase, dar mie imi place la nebunie :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu voiam iasomie :(( si m-am enervat tare de tot ca iasomia este doar pe ambalaj :(

    RăspundețiȘtergere
  8. Te cred... Dar nu ai incercat-o mai intai pe mana sa vezi? Eu din magazin am facut asta, deci stiam la ce sa ma astept.

    RăspundețiȘtergere
  9. In magazin am mirosit-o doar in recipient, n-am incercat-o si pe mana, ca eram data cu alta crema. Tot magazinul mirosea a chestii parfumate, asa ca am fost indusa in eroare olfactiv. Cand am ajuns acasa m-am dat o singura data cu ea, am ramas profund dezamagita si apoi am daruit-o cuiva care o aprecia.

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi pare rau :( Daca toti iti place atat de mult mirosul de iasomie, ia-ti o apa florala cu care sa te dai pe ten, pe corp, in par etc. Eu am de la Aroma Zone si o folosesc ori simpla, ori in demachiant cu diferite combinatii (am scris in blog retete).
    Miroase superb!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cred ca asa o sa fac, dar trebuie sa ma interesez cat e transportul. Multumesc pentru sugestie ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Cu placere, Clarra. Sper sa-ti fie de folos :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare