Din nou despre protectia solara

Marti si miercuri am ramas restanta la capitolul despre protectia solara, asa ca azi incerc sa-mi iau revansa cu alte motive pentru care este necesar sa folosim produse cosmetice cu un FPS adecvat indiferent de anotimp. 

Ce consider eu ca este un FPS adecvat? Cel mai mic FPS acceptat este 15 si cred ca este suficient pentru sezonul rece, la oras. Totusi, la munte, lucrurile se schimba, pentru ca zapada reflecta razele solare intr-o proportie de peste 90%. Asa ca ideal ar fi sa se foloseasca aceeasi protectie ca in timpul verii. Vara se recomanda folosirea unui FPS mai mare: 30-50, in functie de tipul de ten si de timpul petrecut afara.  

Daca ma intrebati pe mine, in acest caz nu se aplica regula Less is more nici in ceea ce priveste gradul FPS, nici in ceea ce priveste cantitatea de produs folosita. Cuvintele de ordine sunt mult, des si mare/ ridicat

Revenind la motive, un al doilea motiv ar fi prevenirea aparitiei petelor sau a hiperpigmentarii. Ok, pistruii au farmecul lor, sunt haiosi, dar nu intotdeauna hiperpigmentarea apare sub forma lor. De cele mai multe ori, petele sunt maricele, au forme neregulate si sunt departe de a fi simpatice! Uitati-va numai la pozele de mai jos:



Pe piata au aparut o multime de produse destinate albirii acestor pete, insa foarte putine sunt eficiente, iar pretul lor este destul de mare. Marturisesc ca eu ma confrunt cu astfel de pete si am testat cateva produse recomandate de dermatologi, dar niciunul nu a avut efect :( O cosmeticiana mi-a spus ca nu am sanse sa scap de ele cu ajutorul cremelor, ci doar cu al laserului. Nu aveti idee cat de tare ma intristeaza petele astea in fiecare dimineata. Asa cum alte doamne si domnisoare sunt stresate de cosuri, puncte negre, cicatrici si alte "minuni" care apar pe ten si ne fac viata amara, asa sunt eu stresata de aceste pete din jurul ochilor, de care nu stiu daca voi reusi sa scap vreodata.
Prin urmare, protejati-va de soare ca sa scapati macar de grija acestor pete atat de inestetice! De asemenea, va recomand sa intrati pe sursa fotografiilor, pentru a afla mai multe detalii despre acest subiect.

Un alt motiv - de o importanta capitala pentru majoritatea femeilor - este acela ca protectia solara reprezinta singura modalitate de prevenire a ridurilor. SINGURA! Nu exista creme care sa trateze ridurile, insa le putem intarzia aparitia folosind creme bine formulate si cu un FPS adecvat. Si asta nu o spun eu, ca nu am pregatirea necesara, ci o atesta diferite studii independente, neafectate de marketing.

Cheltuim timp si bani pe creme care ne promit marea cu sarea, pe tratamente faciale cu aur, caviar si alte minuni, cumparam promisiuni ambalate frumos, insa uitam sa facem un singur gest care ne-ar scuti de tot acest efort: folosirea zilnica a protectiei solare, indiferent de anotimp. Nu putem anula aparitia ridurilor, dar o putem intarzia, avand in minte vorbele celebrei Coco Chanel: o femeie la 20 de ani are tenul pe care i l-a dat natura, la 40 de ani, cel pe care i l-a modelat viata, iar la 50 de ani are tenul pe care il merita.





Comentarii

  1. Si eu am problema cu petele de la soare dar exista creme si ele se duc cam 70-90 % incearca de la isis pharma unitone..eu am avut o crema cu acid glycolic de la ei am folosit-o in iarna asta si urmele de pete de vara trecuta s-au dus iar pt pete am avut o crema care nu se gaseste la noi dar caut numele si ti-l spun ...poate ai prieteni in strainatate

    RăspundețiȘtergere
  2. Am folosit si eu o crema Unitone si degeaba :( Astept sa-mi spui despre cealalta crema, pentru ca intre timp m-am mutat in Germania ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare