[Award] Beautiful Blogger

In aceasta dimineata am avut parte de o surpriza tare placuta si pentru asta trebuie sa-i multumesc Cameliei, care mi-a oferit acest premiu:

Reguli :

1. Multumeste-i persoanei care ti-a acordat premiul si posteaza link-ul blogului ei.
2. Ofera premiul unor bloggeri pe care i-ai descoperit de curand si care crezi ca-l merita.
3. Contacteaza bloggerii  respectivi si anunta-i ca au castigat.
4. Specifica 7 date despre tine.
Premiile mele merg la:

Special thanks to:

7 lucruri despre mine? Hmmm, sa ma gandesc...
1. Imi plac calatoriile: cat mai lungi, cat mai dese, cat mai departe, in locatii cat mai exotice;
2. Sunt cam dezordonata, lucru care il irita la culme pe prietenul meu, care strange dupa mine ca n-are incotro :);
3. Imi place sa gatesc si sa spal vasele (cam asta este tot ce fac in gospodarie);
4. Iubesc cainii mai mult decat oamenii;
5. Imi doresc sa emigrez (ramane sa ma hotarasc unde, cand, cum);
6. Nu merg la cumparaturi insotita, pentru ca ma decid greu si nu suport sa stau dupa altii;
7. Am facut o fixatie pentru tot ce e bio, organic, vegan etc. in materie de cosmetice (motiv pentru care intentionez sa ma apuc sa mi le prepar singura. Si atunci, ma intreb despre ce o sa mai scriu pe blog :) )



Comentarii

  1. Iti multumesc tare mult pentru premiu! Am fost foarte surprinsa sa-l primesc, mai ales ca blogul meu este atat de mititel. Multumesc inca o data! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu placere :) Mie imi place blogul tau asa cum e si nici blogul meu nu e atat de mare :) Dar trebuie sa crestem si noi, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pt premiu dar si pt blog :). Cand o sa le prepari singurica ar fi bine sa postezi retetele caci ne plac chestiile homemade. Dupa asta sunt innebuniti atat romanii cat si strainii, nu ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult, Iulia :) Da, sigur ca o sa impartasesc cu toata lumea experientele mele :) Abia astept! Trebuie doar sa termin ce am si ma apuc de "vraji" :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari pentru premiu! Ai un blog foarte interesant!

    http://keepingupwithglamfashion.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult pentru aprecieri! Ma bucur mult sa stiu ca ceea ce scriu este util altora :)
    La randul meu, te felicit pentru blog, o sa-l retin. La ceasuri m-ai dat gata, imi plac si le vreau pe toate :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Acum te-am descoperit, intradevar meriti premiul de beautiful blogger. :) Pup.

    RăspundețiȘtergere
  8. Diana, multumesc foarte mult pentru aprecieri! Sper sa scriu din ce in ce mai interesant :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare